Joggingtights

Idag har jag varit ute o sprungit igen och det gick jättebra! Känns skönt! Köpte ett par hellånga joggingtights, jag har aldrig sprungit i sådana men tycker att det är snyggt på både killar o tjejer. Det jag vill komma till är att det var hur skönt som helst o springa i sådana, varför har jag aldrig tänkt på det förut?? =)  Kan erkänna att man blir mer taggad att springa också! Hehe... Nu känns det skönt o slappa lite i soffan, det går en norsk serie på tv, Vid kungens bord, en politiskt serie, sista avsnittet idag! Den var himla bra faktiskt! Nu rullar eftertexten och jaaa, vad är det för låt som spelas undrar jag... skulle kunna tro att det är Nancy Zinatra, väldigt lik i rösten men den är underbar... hm...! Hur ska jag få reda på vad det är för låt!?

Snart helg och den är mer än välkommen även om veckan i sig har varit ganska lätt ändå med tanke på att det var första veckan efter semester. Idag var det dock lite tung, vi var ett gäng från jobbet som var ut och drack öl/cider och umgicks lite igår kväll och det var supertrevligt! Upp kl 04.45 på det, det var lite sådär..

Nu ska jag fixa lite i köket innan jag om ca 1 timme måste gå i säng!
Trevlig kväll!




297101-7
(jag, en skön kväll på björnön)


Kommentarer
Postat av: Magnus H

Fin bild!

2010-01-06 @ 14:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0