let the show begin

Så skulle man kunna uttrycka sig nu när jag imorgon kommer tillbaka till jobbet! En anings konstigt känns det, jag ska jobba nu!? Upp tidigt, sätta sig i en truck och känna sig instängd, bli trötter framåt lunch, längta hem, höra massa nya och konstiga ideer företaget hittar på mellan varven, vara lite missnöjd eller tvärtom. Så ser det oftast ut! Herregud vilken optimist jag är men så farligt är det inte, även om jag hellre gör något annat!

Värme har det varit idag, jag har dock inte varit på stranden utan på kalas hos en av mina närmsta vänner som var väldigt trevligt! men jag älskar stranden!! Kan sitta där i timmar och filosofera ensam eller med en god vän, det spelar ingen roll. Jag känner mig harmonisk, det är så skönt! Ta med en engångsgrill och det blir ännu mer underbart!! Ahhhh, jag ville ha lite mer sol på min semester men man kan inte få allt!

Imorgon ska jag springa och just nu längtar jag efter det!
Godkväll!


297101-6
(Chloe, a little sunshine)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0