semester mot sitt slut

 

Sensommaren glider sakta förbi och mina 4 veckors semester är över, det känns lite vemodigt. Det började med några slappa dagar innan jag for iväg till min syster i Trollhättan. Därifrån har vi tagit oss till Lysekil, Smögen, Grebbestad osv? himla mysiga småstäder! Mest minnesvärt är dock Smögen, vackert vackert vackert, helt otroligt! Där vill jag leva, där jag vill jag bo! Efter 1 vecka åter hemma igen och slappa lite innan min syster med familj från Norge kom på besök, deras barn är otroliga! =) Nu sitter jag här och det är bara 2 dagar kvar på årets semester som heller inte varit planerad överhuvudtaget. Tanken var att jag skulle ta min bil och bara köra dit jag ville och det vart så och det känns skönt. Första sommaren med egen bil liksom! Jag är väldigt glad över mitt körkort! Nu går det mot höst och jag gillar hösten! Ljus, mysiga kläder, inspiration till ett mysigt hem i mörkret osv. Jag brukar alltid säga att hösten också är inspirerande till att läsa, plugga, ta tag i saker som man vill göra, det känns som en rätt årstid att göra det! Jag ska läsa Historia är min tanke! Ny kamera hoppas jag att jag fixar också! Jag ska också komma igång med träningen, jag ska jogga mycket! Jag vill och jag ska fan göra det också! Eftersom jag har anmält mig till Tjejvasan så fint så lär det inte bli några problem med att få in rutiner på det. Fast jag ska inte säga för mycket nu?=) Men tjejvasan låter kul! Har aldrig kört tidigare och det ska bli hur spännande som helst. Gemenskap och folkfest, kan det bli bättre?! Tack för att DU INSPIRERAR!

  Lev livet väl och ta hand om Er!




297101-5
(efter vägen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0