söder och second hand

En härlig dag i Sthlm idag. Tog bilen och plockade upp Mia ganska tidigt och körde mot Sthlm. Har aldrig kört i innerstan men vi hittade direkt och jag parkerade gratis på Hornsgatan! Vi kände oss ganska nöjda att vi kört ända in liksom! =) Dagen började med second hand affärer och jag hittade en fin klänning för 85 kr, hade velat satt på mig den direkt eftersom det var så himla varmt idag! Tyvärr så var det smink på den precis vid bröstet så det var ju synd.. jag har precis tvättat den nu! Har spenderat dagen bara på Söder och det har varit helmysigt! Jag gillar Söder så enkelt är det! Strosade omkring på Götgatan resten av dagen, ätit mat, kikat på folk, pratat och ätit glass. Jag älskar verkligen sommarkvällar, det är det bästa på hela året. Man sitter t ex på ett fik(som vi nu gjorde), solen på väg ner och det är fortfarande varmt och man kollar på folk som går förbi eller kanske sitter på andra sidan gatan och fikar etc. det är så härligt!

Vi hade redan käkat när vi gick förbi Slussen där vid torget det sista vi gjorde. Vi var båda sugna på STEKT STRÖMMING! som ju man kunde köpa på uteserveringen där!! Såg väldigt gott ut! Färden hem gick bra, vi hittade ut en annan, lättare väg! Kanonfint! Kvällen avslutades med ett dopp när vi väl var hemma, utan tvekan! Det var bara att åka hem o byta om till bikini och direkt till Gropen... därefter en kopp varm te, härligt! Som en minisemester liksom! Nu blir det soft och lite spel på King innan jag lägger mig!
Sovgott du vackra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0