bubben och julstök

297101-34
(bubben)

Så har man blundat ett litet tag efter att ha varit på stan. Julhandla en lördag, dagarna innan julafton... att det blir så varje år fast man intalat sig själv att inte göra det...?? Köerna i varje affär gav mig försmak, jag riktigt längtar till nästa jul! ; ) Ögonlocken orkade knappt hålla sig öppna mot eftermiddagen och det är så jobbigt. Det är jobbigt att vara trött.. och jag är trött väldigt ofta! Lite semester i en hängmatta och massa tidningar och sol skulle göra susen för ett litet tag!

Ikväll blir det att göra julskinkan, snacka om en god nattmacka! =)
Nu ska jag snart ge mig ut igen och handla mat, storhandla ni vet.. måste skriva en lista denna gång.

Tjingeling i julstöket

Camilla 

Kommentarer
Postat av: Magnus H

Bra bild!

2010-01-10 @ 09:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0