frustrerad

Som en storm som piskar mot mitt ansikte känner jag mig väldigt frustrerad över att jag inte har en ny dator och en ny kamera! Jag behöver båda grejerna för att kunna jobba med det jag älskar så mycket, foto och bild! Dont worry, about a thing... cause every little thing is gonna be alright med bob marley dånar ut från mina små högtalare vid datorn och jag hänger på och genast känns det lite bättre... för stunden! irritationen har tagit över min kropp och den växer och jag vet inte var jag ska dumpa den någonstans! Imorn imorn imorn... jag har sagt det förr och jag säger det igen..  dunka mig i ryggen och skärp dig Camilla! Äh, give me a break... jag ska skaffa grejerna snart! Väldigt snart!

Idag har jag DISKAT, hör ni... DISKAT! jag har inte diskat en HEL disk på veckor eller månader men idag var det dags, allt är rent och vilken fröjd för ögat! Hehe.. återstår att se om jag lyckas hålla efter mig.. jag är så kass på disken. Jag städar och donar och tvättar väldigt gärna och det är oftast rent o fräscht hemma hos mig men den här disken, det är inte min grej! =)

Skönaste låten idag, Mazzy star - Fade into you

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0