sweet sweet saturday

Lång sovmorgon och vidare ner på stan, där jag mötte upp en kompis vid hamnen. Dem hade ordnat upp nåt arrangemang där folk fick måla grafitti och det var nån Dj som även stod o spelade bra musik. Det var riktigt kul och se hur dem från en liten skiss på papper målade eller sprayade upp det på en vägg, måste vara riktigt kul om man kan det där! Ett par timmar där i ganska ruskigt väder fick mig att ta ett varmt bad väl hemma igen.

297101-11
(Massa vatten, det löste han med plastpåsar på fötterna)


Kvällen slutade med nintendo wii sports med ett litet gäng, det är så jäkla kul! Vilken grej! Tennis är mig grej, jag bara älskar det! Provade även på karaoke men konstaterade snabbt att det inte var min grej, nej... jag är en sporttjej och jag gillar att tävla!! =) Motion i massor och det är bara att tacka och ta emot! Känner mig pigg nu och klockan är snart 04:00 liksom, det är inge bra o dricka kaffe sent in på timmarna...

Jobbar fortfarande på att köpa ny dator o kamera!!

Tack och godnatt..
 jag får försöka sova, ny dag imorn och den vill man ju inte sova bort!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Illectric

Har du fler bilder av vad de åstadkom på betongen? Skulle vilja se helheten...
Mycket bra bild för övrigt!

2007-09-09 @ 22:46:26
URL: http://illectric.blogg.se
Postat av: Magnus H

Tennis är Din grej alltså...

2010-01-10 @ 09:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0