trevlig valborg

Jag hälsar våren välkommen och det med stor öppen famn! 
Majbrasa, korv med bröd och kaffe med god vän. Jättemysigt, det kunde inte bli bättre!

Våren är här och jag känner för att skrika ut min glädje precis som Ronja Rövardotter gör men hon gör det bäst så jag skippar helt enkelt det. Det trodde man inte för några månader sedan, det kändes låååångt till Maj! =)
AAhhhhh, hoppas den här värmen som varit den senaste veckan håller i sig nu, det vore väldigt toppen.


297101-62
(chloe)


Nu är jag lite trötter, så jag ska koka mig lite rött te och softa lite. Det blir skönt!

Godkväll på er och trevlig valborg!


297101-61
(jag)


Kommentarer
Postat av: sussie

Jättefina bilder, Camiila!!!
Love ya!

2008-05-01 @ 00:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0