japanskt vill jag ha

Med kaffe i handen efter en dag av massa tvätt känns det skönt o kunna sätta sig ner en stund denna gråtrista söndag. Vart fan tog solen vägen?? Vi behöver ju SOL, vitaminer som gör oss pigga, bah..!?


Jag stod på min balkong och tittade ut mot min katt, snacka om vårkänslor och endorfiner! Med lätta ben och galet intryck tar han liksom sats mot ett träd med bakbenen, studsar ut och bara springer. Tror inte han har någon fokus på vart han ska springa, det bara kommer! Det går fort och det är nästan så att man kan höra hur glad han verkar vara. Värsta vårruset!! Iaf någon som är glad åt vädret!


Jag är inne och inreder min balkong nu till sommaren, det går jättebra men jag vill ha lite japansk inspiration, någon som har tips på bra sidor?? jag hittar iaf ingen bra sida och tro mig, jag har letat! Vill så mycket ha en touch av japanskt även om det bara är ett minsta lilla dekoration som ett teblad.. typ.. eller!?  Jag har iaf sett värsta fina möblerna på Nisses här i Västerås som är japaninfluerade, dem var så himla snygga så när jag stod där vart jag så lycklig även fast jag inte ens har någon tanke på att köpa dem. Bara att se möblerna gjorde mig väldigt exited liksom! Kul tycker jag! Måste dit igen med mina kära kompisar och höra vad dem tycker! Rött och svart var färgerna iaf! =)


Nu är det snart dags för vårruset för min del, bara Måndag kvar och sen så! Ska bli jätteroligt! Har tränat bra i ett par månader nu men just nu är jag nog i en liten svacka så jag håller mig på lite vila. Det är man väl värd iaf!? 5 km, jag hoppas det blir en bra tid! Om man nu kan kräva det, det kommer ju förstås vara mycket folk där!  Jag är redo iaf trots min lilla svacka!


Japanskt vill jag ha!

(D är Robin Hood jag vill haaa...) Eh... !?

Nä nu ska jag gå och vila en liten stund, sen blir det kanske en film!

Ha det gott och trevlig kväll

Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0