vår och vårträning

Våren är här och det sprudlar i kroppen! Känns underbart!
Vårträningen har kommit igång känns det som också.  Har haft en rejäl järnbrist som är på väg uppåt nu och min ork att powerwalka och springa är på G. Det känns skönt! Orkeslösheten har varit extremt jobbig både psykist och fysiskt. Har ett steg till att göra och det är en operation som jag så innerligt hoppas på. Vad den innebär vill jag inte gå in på men den kommer förhoppningsvis lätta på en stor del av miG. Det kan ju inte bli sämre vad jag har förstått!  Jag håller tummarna!
Jag ska springa vårruset i år igen men det känns lite tråkigt vad gäller tiden jag vill få den19 Maj... jag kommer inte att slå den tid jag hade förra året! Har varit jätte taggad men jag kommer inte kunna träna upp den så pass tills dess. Kanske blodomloppet kan vara ett alternativ i mitten på aug... skulle tro det! =)  Jag fortsätter mitt powerwalk och löpande, vet ni hur underbart det känns efter ett långt pass powerwalk eller en löprunda?? Lycklig! =)








En kopp kaffe på balkongen
passar en sån här eftermiddaG!

Må gott

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0