blickar framåt!

Det är vårt för andra att föreställa sig hur trött man kan vara. Dem flesta frågar och släpper kommentrer som, vad man gör om nätterna, varför man är så trött, vad man äter osv. Alla dem där faktorerna är jag bra på. 
Jag är/har varit extremt trött en tid. Är man så trött som jag är, faller mycket åt sidan, man känner inte igen sig riktigt. Och våren är på intåg och och jag är lycklig över det men inte så jävla pigg som jag borde vara. Jag dras med myomer(muskelknutor) som förvärrar min mens. Mitt blodvärde är lågt och min företagsläkare tycker att jag borde ta ett sköldkörtelprov. Och det ska jag göra också. Det är tråkigt att känna den här tröttheten, den gör en tråkig och jag vill inte känna mig tråkig. Den gör en dåsig och jag vill inte känna mig dåsig heller. Jag vill känna mig pigg, ta en joggingtur, känna mig lycklig över bara att vara. Vara den jag är. En piggare Camilla som skrattar ofta och älskar att vara ute. Jag har dock kommit halvvägs uppåt och jag hoppas snart vara den Camilla jag alltid varit.
En strålande sol på en vacker dag, jag ska ta och äta lite lunch bestående av blodpudding och vitkål. Jag vet... inte värsta smaskens kanske men massor av Järn och det är vad jag behöver för tillfälligt! 

Skönaste vårdaG!

Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0